Friday, June 17, 2011

ini bukan controversi..

 bukan lagi kontroversi murahan atau jualan kerepak panas cik leha..but its already explode..yeahh!!...this photoscape had been found in an unknown lappy that to a girl named YANIE...lelaki sebelahnye mrupekan pmilik topshop topman...they had couple untuk hmpir 3 taon..ini bukan lagi sejarah...tp reality..psangan ini dtemui oleyh krew jeng jeng jeng..

n u all, u got it, lam rncangan korng terkene...hahah..
~sengal~..
 hey, ni lak sjenis vespa y sgt dminati n kelarisan nye sekarang y mcm pisang goreng panas meletup tup tutp tup tu da mmbuatkn hrgenye kmbali melmbong2 dpasaran..ni adlah vespa jnis lambretta.. ngn vespa2 laen..dy ni bsar sket..so, for couple2 nk mmbonceng..naek ler y ni k..yeahh!!....zasssss...

p/s: actully this is my dream...
ahaaaaaa....yeahhhh!!..i got it...now this commercially sold..
this patung replika aq cndiri...oho...thx to sumeone in chrge y mmpu tlong aq reka, and sold it..this cute dolly are available at sengal.xdkje.com..


p/s: actully xreti drive bnde ni...can sape2 tulom...hehe

No comments:

Post a Comment

elo0..~(^_^)~

hav a nice day viewing my 'diary'...
people not knowing me can simply know me better through this..
i love writing bout me here rather than tellin others...
lov myself..as i know people will love me....