Friday, June 10, 2011

wat can made u all sad??

if me...these stuff can made me frust:
  • staying with annoying roomate. means, kite ad bnde y kite xske, tp dorg endah xendah, cm buat xtau n buat bnde y kte xske pdhal staying under same roof with me...that can make me marah..
  • bwak kete laju2 sbb nk ptong lmpu isyrat tp xlepas...asal smpai dkt tiang tu lmpu pom merah..
  • nk cri  brg, pusing jauh2 lu sbb kte org brg kte nk ni jrg ad dkt2...tup3,..bnde dkt je ngn area umh...skit la hati..
  • nk kete sporty tibe dpt y cute miut...
  • xsuke colour tu p dpt hadiah wane tu je...alhai..pe la nseb...
  • nk try style bru..p ble da pkai n siap jln2 g bru prasan tu la style pling stupid that had ever done
  • every step i take to college i wish no lecture today, but....lecturer dtg siap bg asignmen agy..
  • when im home, wish my home like paradise instead of hell....but, its liked there is statement saying "welcome to hell"..o0 my gosh..
  • when im wake up, no pimple blocking my view
  • when im sleep, no dream will disturb me...hope that sumone came and saying " sayang, wake up, im back"...(wait, till im ,married~o0ps gedik sudha)
  • when im buying sumthin, im taking sumthin that had no price...these happen when im in tesco kb..huhu....stressss...
  • when im knowing sumone knew to me, but acting like he know me in just a moment..plizzz la weyy

but, i wish that..
  • i can get sumthin free in my life...
  • every cbutan btuah i can just grab it..hoho....nice~
  • i can angkat fish to mat rempit y suke block my way..
  • i can beli brg murah or time byar tibe2 ad pnrunan hrge brg scare bsar bsaran..wow!
  • krjaaan up elaun bulanan kami sbnyak 8oo pom jd la..
  • wish lampu isyrat dkwal oley kete sy..
  • hrap sgt, bank slalu up duit sesape y kwar duit pling bnyak lam bulan tu..so, duit sy xkn kurang
  • posmen slalu antan duit 100 smggu towk sesape y rjin anta surat pkai pos laju
  • enjin kete xperlu kene srvis, just used it, till im dead....no car servis..hoho
  • hrge minyak trun tiap bulan..xpom, ad diskaun towk studen and staff
  • mkanan free from sumber mnusia scare bulanan
  • tiap kali nk kmne2 emrgncy, bley mtak tlong sesape scare prcume n selamat..
  • pengawas akn buat xtau bile nk tiru lam pper final...
~ kenyit mate to0 all.........this is me having my first ride from tganu to klntan in cuti2 malaysia show....got fully invitation from astro sengal~


we are da most charming n sweet sisters on the ground under sky...we got precious gift when sumbody (mom) taking pic of us...
making me feel gorgeous...o0ps...soryy, the astro crew was solat at the moment...this pic are hitorically took at masjid berlian, tganu....

No comments:

Post a Comment

elo0..~(^_^)~

hav a nice day viewing my 'diary'...
people not knowing me can simply know me better through this..
i love writing bout me here rather than tellin others...
lov myself..as i know people will love me....