Thursday, August 11, 2011

officially today, 12 august

still in ramadhan where muslims fasting everyday . today, my bf wake me up so early that i cant even open my eyes and just talk to him like blurr..(syg, sorry xtau awk ckp pe,..sy hentam je td)..he awake me at 4.50 a.m. but i continue to tido..tik tok tik tok" my alarm clock ringgs n my frens wake me up.."mlsnye nk bngun"..
thuyung hayang jln p tolet <>
then, i walk to my room, take my nesvita. its fun, to have meal at this moment together with my fren..then, lepas semua da makan elok , slow step ktorg amik, mcm xckup zat..i want my bed so badly..arghh...

kelas pukul 8 melepas da..ats sebab tidur yang terlebey..i'm suppose to wake at 6.30 a.m n i'm still drowning in my sleep till 8 40.am..tp bangun jugak jalan amik tuala.pastu jalan lagi g toilet..mandi n siap2..still, my frens sleep, i try to wake them up..''mi, bgun r..lewat da nim"..<>
"yana, nk g kolej x?..mimi xg , dy demam".."aq nk g..jp g aq bngun k"

15 minutes past.."yana, bgun r..kul bape da nim"...."aq xg kowt..pening r..ase nk demam ni"..
(=.=)

then, aq nk kak ris jln la g tggu bas kolej..<>

kt kolej, "sal la bosan sgt ustaz nim, aq da ngntok gile nim"...islamic studies is bored when i'm no paying attention at all. lecturer da buat lawak pom aq xley gelak.."xtahu la ape y buat mate ku mcm ni"...

<>....."yani, aq ngntok r"..."aq pom"

habis je kelas, mcm naek kura2 jalan nk keluar kelas......p la cari mdm kasthuri bhai..<>..."mdm, mne mdm kasthuri??".."she's not here on friday, she will always on leave if it is friday"....<>

aq ngn kak ris pom travel la p library, cari note nk wt asgment microb.."aishh, time2 ni lak xder buku..semua org pom nk pinjam nuku jugak ke time ni"...so, we walk to lab compt, online facebook here..
once, i wanna log out, i log in my blogger and i post this..*story of the day*

ikot plan, jp g kami nk g giant, cri brg umh sket....hehe
yana, mimi...jage diri..get well soon..^^

layan yerr..nice..hehe

No comments:

Post a Comment

elo0..~(^_^)~

hav a nice day viewing my 'diary'...
people not knowing me can simply know me better through this..
i love writing bout me here rather than tellin others...
lov myself..as i know people will love me....