Saturday, December 24, 2011

hati perempuan

setiap perempuan ada feelings masing2..terutama mengenai cAlon pilihan hati..biasenye ciri yang dicari setengahnye sudah ada pada ayah masing2, tambahan ayah merupakan contoh terbaik bagi anak2.
Ciri lelaki idaman bukanlah berdasarkan rupa, harta, kebijaksanaan tapi pada akaL lelaki itu dalam memahami seseorang perempuan..ni sebagai salah satu contoh kenapa wanita sangat mudah tersentuh dengan keperibadian sesetengah lelaki..perkara kedua ya dilihat adalah agama, mampu lelaki ini menjadi imam bagi aku dan anak2ku?..mampukah lelaki ini membimbing aku ke jalan yang benar? dan mampukah lelaki ini menjadi ketua yang baik?..soalan ini muncul dalam fikiran mereka..maka ibu menjadi tempat rujukan..bagi perempuan yang memiliki pasangan di usia muda..perwatakan lelaki akan diperhatikan bagi memastikan ciri calon suami yang meReka idamkan..bukanlaH keterampilan yang menjadi rujukan utama..

Aku mengutara tajuk ini hanye sebagai luahan bagi hati yang masih mude dan mencari2 c die yang sepatutnye..tapi jodoh dan pertemuan d tangan-Nya, maKa aku mendoakan dy adalah dari golongan yang terbaik buatku..

No comments:

Post a Comment

elo0..~(^_^)~

hav a nice day viewing my 'diary'...
people not knowing me can simply know me better through this..
i love writing bout me here rather than tellin others...
lov myself..as i know people will love me....